Annuleringen

Boekingsvoorwaarden

Wij vragen u de onderstaande boekingsvoorwaarden zorgvuldig door te lezen. Na bevestiging geldt elke boeking als een contract volgens de huidige Italiaanse wetgeving.

  1. Reservering

U kunt een aanvraag voor beschikbaarheid verzenden en antwoord van ons afwachten. Als alternatief kunt u online reserveren door de instructies op onze website te volgen.

Naar aanleiding van de aanvraag ontvangt u een (niet-bindende) offerte. De reservering wordt alleen bevestigd geacht na onze schriftelijke mededeling en na betaling van de aanbetaling, die binnen 7 dagen na onze bevestiging dient te geschieden. Indien de aanbetaling niet tijdig is verricht, komt de reservering te vervallen.

Indien u voorkeur heeft voor een specifiek appartement (begane grond, eerste etage, hoekwoning e.d.), zullen wij proberen aan uw verzoek te voldoen. Wij behouden ons niettemin het recht voor om op basis van ons boekingsschema een ander appartement in dezelfde categorie of hogere categorie (dezelfde prijs) voor u te reserveren.

In het geval van online reservering moet u een formulier invullen en alle personen die aan de vakantie deelnemen vermelden.

Alleen de personen die op dit formulier staan, zullen worden toegelaten tot de Residence Onda Blu. Eventuele wijzigingen moeten onmiddellijk bij aankomst aan de receptie worden meegedeeld. Bij aankomst dient u ten één legitimatiebewijs voor elke persoon te overleggen.

Voor een wijziging van uw reservering moet u contact opnemen met de receptie, die al het mogelijke zal doen om aan uw verzoek te voldoen. Wij kunnen helaas niet garanderen dat we daarin slagen. Indien de reservering wordt verzet naar een periode met een hogere prijs dan die is betaald, is de klant verplicht het verschil te voldoen.

  1. Betaling

Algemene betalingsvoorwaarden

U dient de aanbetaling uiterlijk binnen 7 dagen na de bevestiging van de boeking te voldoen. Het restant van het verschuldigde bedrag dient één dag voor vertrek te worden afgerekend, tenzij anders is overeengekomen. Indien de aanbetaling niet tijdig is verricht, wordt de reservering nietig verklaard. In geval van annulering van de reservering, wordt de aanbetaling niet terugbetaald. Geaccepteerde betalingsmethoden: bankoverschrijving en credit card (Visa en Mastercard).

  1. Borgsom

Bij aankomst wordt u gevraagd contant of met een creditcard een borgsom te betalen.

Het bedrag zal geheel of gedeeltelijk worden ingehouden in geval van schade aan het vakantieverblijf. Als de schade hoger blijkt te zijn dan het bedrag van de borgsom, is de klant verplicht het verschil te voldoen.

Als de keuken niet schoon is bij vertrek, wordt er € 30 ingehouden voor de schoonmaak.

Als er geen schade is, zal de borgsom uiteraard volledig worden terugbetaald.

  1. Annulering

Een annulering van een reservering moet schriftelijk worden medegedeeld. De boetes daarvoor zijn als volgt:

De aanbetaling van de boeking wordt in geen enkel geval terugbetaald.

Bij annulering tot 14 dagen vóór de aankomstdatum zal geen verdere boete in rekening worden gebracht.

Van 14 tot 1 dagen vóór aankomst of niet-verschijnen: u dient 100% van het resterende bedrag te betalen.

Wij raden u aan een reisverzekering af te sluiten.

  1. Overmacht

De directie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor inefficiënte dienstverlening ten gevolge van niet verrichte leveringen, incidentele schade aan apparatuur of andere gevallen van overmacht.

Zij kan niet aansprakelijkheid worden gehouden voor door andere gasten veroorzaakte schade, noch voor weersomstandigheden, natuurrampen, epidemieën, ziekte en diefstal.

Door de boekingsvoorwaarden te accepteren, accepteert u tevens het reglement van het vakantieresort: REGLEMENT